happy happy!

                                                                        I förrgår gick en auktion ut på tradera som jag jättegärna ville ha. Satte uppe till kvart över elva bara för att vara säker på att jag skulle vinna den. Dom sista minuterna satt jag och stampa med fötterna och hoppades på att ingen skulle lägga bud i sista minuten. Rätt vad det är så står det att auktionen är avslutade och jag vann den! Gissa om jag blev glad :-) Dagen efter (igår alltså) hade jag fått en mail om att betala in för den och 10 minuter efter var betalningen överförd. Sedan skickade jag ett mail till tjejen och önskade om att hon skulle lägga på klänningen såfort hon fått pengarna så jag kaaaanske skulle kunna få den innan helgen.
Idag när jag sprang och hämtade posten trodde jag faktiskt inte att den skulle ligga där i men jo, det gjorde den faktiskt. Snacka om snabb leverans..





Kommentarer
Postat av: Jasse

Fiiin den var :D <3

2009-04-10 @ 00:03:11
URL: http://dyingcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0