Exploderande huvud


Praktik som vanligt på förskolan idag. Vid ett tiden höll mitt huvud på att explodera och det kändes som om jag skulle spy. Usch nej, denna dagen har inte varit kul alls. När jag sagt hejdå till personalen gick jag ut och där mötte jag en annan lärare från andra avdelningen så hon var snäll och frågade om jag ville ha skjuts hem.

När jag kom hem så väntade sängen. När resten av familjen kom hem blev det fika, vanlijhjärtan & blå-dåre. Mums! När vi fikat var jag tvungen att åka upp till skolan och lämna in valen till tvåan och trean.

Pappa har precis fått ett städryck så alla sakerna ligger på golvet och i min säng och mitt i smeten hittar vi Bitzy. Så nu måste jag städa, det som är sååå kul.......


Kommentarer
Postat av: idah

ojoj, men nu kan man de :D

Tack för att du sa till ;D

2009-02-12 @ 21:08:34
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0