En bra nyhet och en mindre bra... :(


Klickade hem mitt presentkort i fredags som jag vann på designadinblogg :)
200 kr på h&m, 200 kr på skopunkten och 100 kr på stadium.

Hade bara två lektioner idag, svenska och engelska. Fick reda på att jag klarade provet om antiken och fick vg i slutbetyg :) Känns riktigt skönt! På engelskan kollade vi klart på en film vi började på förra vecka och en kvart senare fick vi sluta. Jag och Jasmine stannade kvar för att få reda på våra betyg. Vg där med, ska kämpa lite till så jag kanske får mvg i slutbetyg :)

Efter skolan åkte jag hem och storstädade huset, släppte ut kaninerna, pluggade och myste med Bitzy. När mamma kommit hem åt vi och sedan åkte ut till veterinären och de visade sig att Bitzy inte alls mår bra och vad felet är vet vi inte riktigt :'( Efter skolan imorgon får jag åka in till apoteket och hämta ut medicin till henne och sen får vi hoppas på att hon blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0