Dagens händelse..

Vilket väder vi har fått idag! Regnar och blåser som bara den.
Idag har jag iallafall varit i stallet och ridit Batcha. Och jag ramlade av, för första gången.. Blev jätterädd, men jag klarade av att hoppa upp igen och tack och lov att jag gjorde de, annars hade jag inte vågar rida igen. Lite ont vidhöften och ett blåmärke är pågång, men värre än så var det inte.

Förresten, jag har beställt en ridväst och en hjälm idag! Får antagligen de nästa lördag så nu får vi hoppas på att de passar :)

Nu ikväll har vi äntligen fått igång internet på den bärbara, så nu sitter jag och kollar på film och bloggar samtidigt, nördigt eller vad?! Jag har även scrappat lite och pratat med Rebecca från stallet,som just nu är ute och kör moppe i blåsten! Stackare :p

Nu ska jag kolla klart på filmen, hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0