En spännande dag

Idag gick jag upp redan vid halv åtta för att åka hem till Rebecca, för att sedan åka till stallet. Rebecca är en tjej jag träffat i stallet, hon är så himla go! :)

I stallet mockade Rebecca och sen skulle hon rida in Polka. Så jag fick springa med henne när hon red, så det blev ett träningspass för mig med idag, haha.
Efter stallet åkte vi hem till mig och försökte fixa photoshop. Det gick inget vidare, så vi får försöka någon annan dag :) Vid fem tiden åkte vi tillbaka till stallet och tog in hästarna, och jag tog in Batcha som jag ramlade av igår! Stolt ;) haha

Nu ska jag plugga klart och kolla på ensam mamma söker, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0