Secret box

Idag har jag haft en ny typ av fotografering. En såkallad secretbox - bilder på sig själv som man sedan ger till sin man/fru i morgon gåva.
Bilderna tar man innan sitt bröllop och lägger dom antingen i en fin låda eller gör ett album av det. Bilderna ser olika ut beroende på vad personen som ska bli fotograferad väljer. En del väljer sensuella, andra väljer vackra och andra intima. Man väljer själv hur mycket man vill visa. Bilderna ger man sedan dagen efter bröllopet i morgon gåva. Bilderna brukar vara väldigt uppskattat :)

Nu har jag skickat över alla bilderna från dagens fotografering. Nu ska hon välja ut vilka hon vill ha och sedan ska jag försöka redigera dom (mamma: jag önskar mig lightroom i julklapp) :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla, mamma

Jasså! Lighthroom!?!

2009-12-04 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0