Sista praktikdagen



Första jordgubben i år är uppäten! Mums, va gott de va! 
Idag var sista dagen på praktiken. Jag har varit på en förskola under några veckor, 11 veckor tror jag det blev. Kommer sakna alla jättemycket och kommer såklart att hälsa på där snart! Som avslutningspresent fick jag ett häfte med teckningar från alla barnen. De flesta barnen kommer byta avdelningar till hösten och innan de måste jag hälsa på. Åh, kommer sakna att ha småbarn runt mig hela tiden :(

Iallafall, halv fyra slutade jag på praktiken och därefter var det barnpassningen på friskis, jättetråkigt idag då det inte kom ett enda barn :/ Vid halv åtta åkte jag och mamma ut till crossbanan en runda för att kolla på lillebror, men det var kallt som in i så vi stannade bara 20 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0