Vad har hänt sen sist?

Nu har jag inte bloggat på mer än en vecka. Sedan dess har det hänt en del saker - jag och Isabell har börjat träna, jag har dansat afro som var så jobbig men jag ska ge det en chans, jag har fotograferat och är jättenöjd över bilderna, jag har pluggat som fasen, jag har haft massa prov som jag fixat, jag som knappt kunde prata inför 5 personer har pratat inför 130 personer!!!, jag har märkt hur mycket jag älskar barn & fritid, jag har en sjuk kanin som kommer bli bra igen, jag har ramlat av en häst för första gången men jag reste mig och hoppa upp igen.. 
trots flera motgångar har jag vänt det till något positivt, jag älskar mitt liv!  


Kommentarer
Postat av: Agneta

Kul att läsa ett så fint inlägg om hur bra livet kan vara! Fotot på Dig var himla fint, söt som socker ;-)

2009-10-14 @ 19:34:55
Postat av: issabell

fin bild:D

2009-10-15 @ 21:50:56
Postat av: Cece

vilken underbar bild och underbar inställning på livet..=)

2009-10-19 @ 11:20:40
URL: http://cece.slackersdelight.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0