Mina favoriter..

Mina favoriter:

1. Klädbutik: Hm.. Gina eller H&M skulle jag tro.
2. Inredningsbutik: Ikea, haha.
3. Godis: Där svarar jag choklad. 
4. Stad: Gööööteborg!
5. Dryck: Julmust.. Åh, nu måste jag hämta ett glas!
6. Musik: Jag lyssnar på det mest, dock inte dansband..
7. Tv-serie: Desperate Housewives & Andra Avenyn
8. Film: Oj, den blir svår. Kan inte bestämma en, gillar alla kärleksfilmer ju. 
9. Träning: Friskis jympapass :)
10. Bakverk: Ojoj, samma här. Svårt att välja. Men nu i juletid skulle det inte vara fler med mozartkulor.
11. Glass: Åh, nu kommer jag inte på vad den heter, får kolla upp de :)

Jag utmanar: Janni, Alice och alla som läser denna listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0