Filmerna blir många

Filmerna blir många när man har tråkigt...

Calendar Girls [Inte alls rolig som jag trott.]
Hard Candy [Typ, sjuk film? Fattar inte vad som skulle vara bra med den?]
Maria Wern - Främmande fågel [10 poängare! Precis som wallander och beck som jag älskar!]
Miss Secret Agent [Inte min favorit, men helt okej.]
Sandor Slash Ida [Efter att ha sett den ett visst antal gånger är den lika bra.]
The House Bunny [Helt okej, lite långtråkig]
Edward Scissorhands [Aw, så gullig film] Nu har jag gjort som alla andra, tagit mig tid att se den!
Mindhunters [Skitbra! Jag brukar inte gilla filmer som denna, men den var grymt bra!]

Ps. Jag har en mygga i mitt rum som håller på att ta livet av mig genom att surra runt mitt huvud i 210km/h! Ds.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Edward scissorhands är tagen till hjärtat.

2009-02-11 @ 23:42:08
URL: http://sayhello.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha, såklart. Jag har nog inte ens sett någon annan :P

2009-02-12 @ 15:20:48
URL: http://sayhello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0