Äntligen fått tillbaka internet!

Som rubriken säger, nu har jag äntligen fått tillbaka internet! Bitzy satt i min säng och på datorn stod ett glas med vatten = bitzy hoppar och vattnet rinner ner över/ i datan vilket inte var det smartaste. Fast än att datan har stått på samma plats hur länge som helst med ett glas fyllt med vatten har det inte hänt tidigare, men ja.. det var sista gången det stod ett glas där uppe. Det slutade iallafall med att jag fick öppna datorn och torka bort allt vatten och datorn startade sedan som den skulle men internet ville inte gå igång. Men snälla Peter kom och fixa det idag :) Tack!

Nu ska jag kolla på twilight, börjar 12.15 imorgon så det blir en lååååång sovmorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0