Efter det roliga kommer det tråkiga

Efter en jätterolig vecka tillsammans med Emma, Adde, Oscar & Bertil kommer det tråkiga, dom ska åka hem till Stockholm igen.

Vi har hittat på massor utav saker under denna veckan. Bland annat åkte jag, Oscar, Emma & Adde upp till Ullared i torsdags och shoppade. När vi kom hem igen satt Bertil och min familj redan här så vi snackade ett tag och rätt vad det var hade klockan dragit iväg.. I fredags åkte vi iväg till Kullaberg och kollade, fotade och umgicks. På fredagskvällen åkte vi in till stan för att äta på Pepelino och som vanligt hade vi jättekul.

Igår samlades vi allihop i trädgården och spelade kubb och sedan var ute och gick en runda.. Som sagt, efter det roliga kommer det tråkiga och om några timmar åker dom hem :( Som tur är åker vi förhoppningsvis upp till Stockholm när vi kommit hem från Thailand. Sedan åker jag antagligen upp i September när Ture har kommit :)


Emma och jag har köpt kompis-armband, jättesöta :)

Haha, söthunden med sköna stilen på Kullaberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0