Metall i ögat

AAAAJJJJ!
I förrgår gick jag och en kompis igenom verkstaden hos fordon för att hämta en lärare för att kunna göra ett prov och igår eftermiddag kände jag hur mitt öga började bli irriterat och rött. Det kliade som bara den och hela natten till idag har varit hemsk. Men imorse gick jag ändå till skolan trots svullnaden i ögat. Men, vid 11 tiden hade jag så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och ringde till mamma som sedan ringde till sin syster.
Vid halv tolv kom mamma och hämtade mig och sedan åkte vi in till ögonkliniken för att kolla till vad som var fel.
Det visade sig att en liten metallbit satt fast på insidan av ögonlocken och skav mot ögat, inte konstigt att jag hade så ont. Men nu har jag fått salva som jag ska ta för att ögat inte ska bli infekterat.

/ Caroline


Kommentarer
Postat av: Janni

Du så kul är det fan inte :|

2008-11-14 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0