FREEEEDAG!


Äntligen fredag! Kort vecka som gått jättefort. I veckan var det tänkt att jag och en kompis skulle kolla på HIF - Hammarby, men det blev inget med de. Istället åkte vi in till Helsingborg och köpte vars en glass och åt vid kärnan.

Idag hade vi tre lektioner i skolan. Första lektionen blev det en massa lek utomhus, spelade boule, kubb och plockepinn. Andra lektionen kom en kvinna från ungdomsmottagningen och pratade. Den sista lektionen var idrott, där vi själva fick bestämma vad man ville göra. Slapp dag med andra ord :) Efter skolan åkte jag hem och bytade om och sedan tog bussen in till stan och åt glass med Jasmine <3

Kollade på Talang 2009 nyss och nu ska jag fixa till min header hade jag tänkt :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Kikade runt lite i din blogg, sjukt fina bilder! :)

2009-05-03 @ 20:04:20
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0