Övningskört, trollehallar och fixat i trädgården

Idag övningskörde jag till Trollehallar med familjen. Där skulle vi kolla på en ravin och hur det slutade behöver jag inte ens tala om.. Man skulle följa en lång stig och när den tog slut skulle man uppför ett brant berg/backe. Och brant är nog vad man kan kalla de! Vägen upp gick jättebra, men på vägen ner trodde jag nästintill att vi skulle ramla ner. Lutningen var alltså jättebrant och det kändes som att man varken kom upp eller ner. Lillebror fick klättra upp igen och hjälpa mig och mamma ner, haha.

När vi väl kommit ner gick vi ner till sjön och fikade ett tag. Bitzy fick bada och jaga pinnar. När vi var klara övningskörde jag till crossbanan. Lillebror längtar nog efter att få börja köra där. Sedan körde vi hem och fixade i trädgården :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0