en låång dag

Idag var det skola (nu blev ni allt förvånade va?) och vi hade tre långa lektioner. Första lektionen fick vi i uppgift att göra ett stort arbete som sak vara inne vecka 36, sedan redovisning på det vecka 37. Andra lektionen fick vi välja varsen uppgift att göra nästa vecka när vi ska lära känna ettorna som börjat gymnasiet precis. Jag och Jasmine ska ha fiskedamm och låta alla ettorna få vars en godispåse. Imorgon ska vi planera allting i detalj och sedan ska vi åka och handla allting vi behöver, fixa lakan, fixa fiskar, fixa foton.. hur mycket som helst! Nu kommer tydligen inte Jasmine imorgon och nej, jag tänker inte gör allt de där själv. Isåfall får alice hjälpa mig ;)

Nu ska jag plugga klart, försöka hitta en arbetsplats att åka till och intervjua dom där, sedan ner till friskis&svettis och täna ett tag. Sen, det bästa av allt, jag och Janni ska på bio och kolla beck! :D:D

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Joline ♥

Svar: Ja deet är det!

2009-08-28 @ 22:59:41
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0