en tråkig rubrik

Hej bloggen!
Idag började vi 9.10 och slutade 11.40. Därefter var det tänkt att jag skulle in till stan med A & J. Men så blev det inte eftesom jag var skittrött och bara ville sova. Medan jag väntade på mamma  träffade jag Janni och pratade lite om hur vi ska göra i September och Göteborg. Därefter åkte jag hem och lämnade mina saker för att sedan åka till stan. Där lämnade mamma mig och lillebror så vi gick och åt Kina mat, blä..

Annars idag har jag legat i sängen med huvudvärk och kollar på män som hatar kvinnor och 17 again. Nu ska jag ut med hunden, sedan sova. Natti! :)

Kommentarer
Postat av: HannahCharlotte

Sv: Tusen tack! Vad glad jag blir. :)

2009-08-25 @ 12:51:50
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

härligt att sluta så tidigt =)

2009-08-26 @ 15:19:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0