1 December

Nu har vi lämnat November för detta året och går in i December istället. Idag har det varit riktigt kallt och jag längtar tills första snön kommer. Enligt gammalt talesätt "Anders slaskar - julen braskar" kommer vi få en vit jul då det regnade igår. Hoppas kan man iallafall göra...

1 December innebär också att man får öppna första luckan i kalendern. Istället för att ha någon chokladkalender är jag med i olika bloggares julkalendrar. Första luckan hos Mette är något jag verkligen vill vinna, nämligen allt om bröllop. Varför jag vill vinna den kommer ni märka snart :) Jag hoppas ju att jag får turen och vinner den, men ja.. ni kan väl också få chansen att vara med - Det är ju trots allt december :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0