Teresia ♥ Daniel

Lördagen den 5:e December 2009 fick jag vara med och föreviga Teresia och Daniels stora dag. Vigslen ägde rum i Munka ljungbys kyrka. Bröllopet var litet och hemlig, men såå himla fint.  

Lördagen innan vigslen skulle äga rum berättade Teresia att hon skulle gifta sig.
Onsdagen, veckan därpå, träffades vi i kyrkan och kollade lite grann. Teresia mailade på kvällen och frågade ifall vi kunde ta några secret box bilder.
Dagen därpå, torsdagen, träffade jag Teresia och vi tog några, jättevackra, secret box bilder.
Fredagen, fick framkalla bilderna fortare än vinden och sätta ihop i ett vackert album.
LÖRDAG, dags för den stora dagen! :-)

237 bilder är nu klara att levereras till vackra Teresia och Daniel ♥

 


Min största dröm har varit att få fotografera ett bröllop, lördagen den 5:e december blev drömmen verklighet ♥

Teresia och Daniel, jag önskar er all lycka i världen!

Frågan är nu.. blev bilderna godkända för att vara första gången?


Kommentarer
Postat av: Agnes Orre

SJUKT DUKTIG E DU!

2009-12-07 @ 23:04:12
URL: http://frommyfairytale.blogspot.com
Postat av: Teresia

Blev jättebra bilder Caroline !!!!

Så glad att du hade möjligheten att föreviga vår stora dag:)

Tusen tack/Teresia

2009-12-08 @ 07:07:24
Postat av: Pamela

Hejsan Caroline

Du är superduktig på foto!!! Bilderna är väldigt vackra, speciellt gillade jag Secret box bilderna för de var så enkla, stämningsfulla och tidlösa och tänk vad en ros kan göra...



Jag undrar om du är lika bra på att fota hästar??.. =)

2009-12-08 @ 07:42:39
Postat av: Mamma

Såååå fina bilder - Ja, nu vet du att du även kan fotografera bröllop.

2009-12-08 @ 13:30:41
Postat av: Cece

Så fina bilder Carro. Helt underbara. Nu vill vi boka in dig - eller ja, det har vi ju sagt hela tiden.. 13/8 2010.. Boka in den dagen..=)

2009-12-08 @ 16:44:13
URL: http://cece.slackersdelight.com
Postat av: jacquelin

verkligen jätte fina bilder!:o

2009-12-09 @ 10:17:00
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0