God fortsättning

Hej på er!

Iförrgår var jag och Frida på bio och kollade Old dogs, den var riktigt bra! Har ni inte sett den så rekomenderar jag verkligen den. Efter bion åkte vi hem igen och jag åkte vidare till Vejby för att kolla på Kulor och kruts provuppskjutning :)

Igår åkte jag och Alice ut till väla en runda och jag kan säga att vi var inte direkt ensamma. Efter 2,5 timme gav vi upp och åkte hem till Ängelholm istället och åt lunch.

Idag har jag inte gjort något spciellt mer än att kollat på "How I met your mother". Nu ska jag ta och fixa mig och sedan åka ner till Kågeröd och träffa några av familjens vänner :)

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0