01-01-2009

Första dagen på året.
Till att börja med måste vi säga grattis till min lilla wovve som fyller hela 5 år idag! GRATTIS! Tänk vad tiden går fort, vi hämtade henne när hon bara var några månader gammal och nu är hon redan 5 år!

Kvällen har spenderats hemma tillsammans med familjen. Vi åt god mat, kollade på film, åt efterrätt, fotade rakterna och hade mysigt tillsammans. 12 slaget blev inte speciellt lyckat. Mamma och jag gick ner till havet för att fota raketerna som jag har längtat efter hela dagen. När klockan äntigen slår 00.00 så kommer det ca 5 pang, sedan slutar de. 5 minuter senare startar dom en ny låda som ska skjutas upp, men.. den började brinna. Jättekul när man har sett fram emot det hela dagen! Men men.. några bilder blev det, dock blev dom flesta totalt misslyckade!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Snygg! Jag fick ingen lyckad bild alls. Men ja..de fick gå ändå.

2009-01-01 @ 04:44:36
URL: http://sayhello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0