om issilina

Namn: Caroline Björk
Född: 1992-04-04
Ort: Ängelholm
Intressen: Foto, Scrapbooking, Friskis&Svettis
Just nu: Går barn- och fritidsprogramet, första året


FOTO
Jag började fota lite grann med familjens digitalkamera, canon ixus 40. Intresset för fotografering växte jättemycket över sommaren 2008, då jag mest fotograferade växter, solnedgångar, havet. Julen -08 var min enda önskning en egen systemkamera. Och vad fick jag.. En systemkamera, Canon EOS 400D, min egna kamera och om jag var glad kan ni ju gissa. Därefter har jag köpt tillbehör som objektiv, batterigrepp, blixt, reflexskärm - Läs mer här

SCRAPBOOKING
Jag har alltid varit en pysseltjej. Älskar att fixa och trixat med  växter, foton, inredning, att klippa och klistra. Sommaren 2007  hittade jag en sida på google med en scrapbooking och de hade jag aldrig hört talas om tidigare. Jag blev intresserad och kollade upp de och tillsist hittade jag massor utav saker på tradera, en scrapbooking affär och en mässa som skulle vara i helsingborg bara någon vecka efter. Så dit åkte jag och köpte saker för flera hunda och sen dess har jag hållt på med de. Dock ligger de nere just nu men de kommer väl igång snart igen :)

FRISKIS&SVETTIS
Det började med att friskis&svettis låg inne i Ängelholm men startade sedan närmare mig. Mamma som aldrig skulle börja träna följde med dit och väntade medans jag jympade men till slut blev hon också sugen och köpte ett träningskort. Sedan dess har vi varit fast och just nu är jag barnvärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0