Internet lever sitt egna lilla liv


Hej allihop!
Vårt internet här hemma lever sitt egna lilla liv.
Ena dagen fungerar det perfekt och andra dagen känner det sig helt enkelt för att ta en paus. För några dagar sedan skulle vi fixa med internetet (heter de så?) och vipps så la allting av och vi fick inte tillbaka de. Det slutade med att mamma fick ringa till de personer vi känner som kan någonting om internet och fråga hur vi skulle göra, så idag kom en person och kollade på de. Och sedär, nu sitter jag här och bloggar ännu en gång! Tack!

Men men, veckan har spenderats på förskolan villervalla och det är helt okej där. Visst händer det en del speciella saker där, men annars är allt kanon. Fredagen var den konstigaste dagen denna veckan. Jag åkte upp till busshållplatsen och ställde mig där och väntade på bussen som skulle vara där 07.47 och när klockan var 08.02 ringde jag pappa så han fick köra mig i dig istället. Dålig stil att bussarna inte kan hålla tiderna!

Förövrigt sitter jag här och lyssnar på musik och kollar på scrapsaker som jag såå gärna skulle vilja klicka hem, men frågan är om jag kommer använda det mer än en gång..

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0