Jag hoppar bara rundor..

Denna helgen har det inte blivit speciellt mycket bloggning, eller rättar sagt den senaste veckan, dels för att praktiken tar en stor del av tiden och sen har jag andra aktiviteter. Bland annat ridning, och det gick inte speciellt bra i lördags då jag ramlade av. Foten svullnade upp, stor som en tennisboll, så jag och mamma åkte till akuten och fick sitta där i fyra timmar. Ingenting var brutet men den har fått en rejäl stukning och käken har fått sig en smäll. Den kommande veckan spenderas nog mest i sängen med foten i högläge och sen får vi se när jag kan ta mig till praktiken igen :)

Förresten, designen på bloggen har ju blivit helt upp och ner. Jag får försöka fixa det någon dag..

Kommentarer
Postat av: rebecca

hejsan <3

sjukt fin blogg

hur e dt med dig ?

2009-11-24 @ 14:33:06
URL: http://twinsiisters.blogg.se/
Postat av: Mamma

Min stackars lilla stumpa, ...men det blir bara bättre nu eller hur?

2009-11-25 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0